Kliniğimize Gelirken

Kliniğimize ilk kez geldiğinizde kişisel bilgileriniz alınır ve size bir hasta kartı oluşturulur. Kliniğimize vermiş olduğunuz bilgiler hiç bir şekilde 3. şahıslarla paylaşılmaz. Şikayetinize göre sizi muayene edecek olan doktora yönlendirilirsiniz. Detaylı panoramik röntgen incelemesi yapıldıktan sonra kişiye özel tedavi planlaması ve ücretlendirilmesi yapılır.

Lütfen muayenenize, randevu saatinizden 10 dakika önce geliniz. Bu sürede bilgi formu ve kayıt işlemleri yapılacaktır. Geç kalacak ya da gelemeyecek durumda iseniz bizi olabildiğince erken haberdar ediniz. Böylece size ayrılacak zamanda acil bir hastanın tedavisi yapılabilir.

Hasta bilgi formunda sizden istediğimiz bilgiler şunlardır:

• Ad, soyad ve iletişim bilgileriniz,

• Daha önce çekilen röntgenleriniz ve tedavi kayıtlarınız var mı?

• Herhangi bir sistemik hastalığınız (diabet, tansiyon, kalp vs) var mı?

• Kullandığınız ilaçlar var mı? Varsa lütfen yanınızda getiriniz,

• Özel bir durumunuz var mı? (hamilelik gibi) • Sistemik rahatsızlığınız diş tedaviniz ile etkileşecekse, doktorunuzdan, bu tedaviyle ilgili konsultasyon istenebilir,

• Eğer diş ağrınız varsa;

→ Ağrı ne zaman ortaya çıktı ve nasıl bir ağrınız var? (sıcağa - soğuğa karşı, çiğnemede ağrı vs), şişlik oluştu mu?

→ İlaç kullandınız mı? (ağrı kesici veya antibiyotik)

• Estetik beklentileriniz nelerdir?

Detaylı muayeneniz yapıldıktan sonra, dişlerinizdeki sorunun şiddetine, tedavi sonundaki beklentinize, tedavinize ne kadar vakit ve bütçe ayırabildiğinize göre farklı tedavi alternatifleri ortaya çıkacaktır. Son karar verilmeden önce, doktor ve hasta bir arada bu alternatiflerden birisini seçerek tedavi başlanır. Unutulmamalıdır ki bazı durumlarda öngörülen tedavi planının tedavi sırasında değiştirilmesi gerekebilir. Bu durumda doktorunuz size detaylı açıklamalar yapacaktır. Her türlü tedavide, uygun tedavi protokolü izlense de, bazı durumlarda sıkıntılar çıkabilir. Bu duruma komplikasyon denir. Doktorunuz bu durumda farklı bir tedavi yöntemi uygulayacaktır.

Tedaviniz başladıktan sonra diğer gelişiniz için randevunuz verilerek yolcu edilirsiniz. Randevunuzdan bir gün önce kliniğimizde kayıtlı olan cep telefonunuza randevu saatinizle ilgili mesaj gelir. Randevunuza gelemeyecek ya da geç kalacaksanız lütfen kliniğimizi haberdar ediniz. Kliniğimizde ilgili tüm iletişim numaralarını ve detaylı yol tarifini şu anda kullanmakta olduğunuz web sitesinde bulabilirsiniz.

Etiketler